A közlekedésben váltásra van szükség a Cruise vezetője szerint, aki a vezető nélküli autókban látja a jövőt
Dan Ammann, a General Motors vezérigazgatója új blogposztjában a vezető nélküli autómegosztó szolgáltatások mellett érvel, melyek szerinte a jövőt jelentik.
A sok halálos baleset, a forgalmi dugók és a negatív gazdasági hatások azt jelzik, hogy ideje változtatni. De szerinte az olyan utazásmegosztó szolgáltatások, mint a Lyft és az Uber nem oldotta meg a problémát, sőt időnként súlyosbította a dugók növelésével, nagyobb károsanyag kibocsátással és esetleg több túlfárasztott, túldolgoztatott sofőrrel.
Ammann szerint pont az alapproblémát nem oldották meg, amit az ember által vezetett, benzinüzemű, egy utassal közlekedő autók jelentenek. Elmondása szerint a Cruise arra törekszik, hogy ne legyen emberi vezető az autóban, csökkentse a károsanyag kibocsátást a teljesen elektromos üzemmódra váltással és csökkentse a dugókat a megosztott utazások vonzóbbá tételével, úgy, hogy fantasztikus élményt nyújt radikálisan alacsonyabb költségek mellett.
A poszt jelezheti azt, hogy a Cruise esetleg ilyen megfizethető vezető nélküli szolgáltatást tervez beindítani. Mindenesetre a Cruise messze nem az egyetlen olyan cég, amely a vezető nélküli autó jövőjében reménykedik. Más cégek, mint a Google-hoz tartozó Alphabet, a Tesla, az Uber Technologies, a Lyft, a DiDi, a Zoox és más nagy gyártók, például a Volkswagen és a Ford is ebbe az irányba tervez haladni.
Forrás: Barron’s
https://www.barrons.com/articles/us-treasuries-bonds-selling-off-51575305940