A May Mobility autonóm műveleteket indít a második városban az Egyesült Államokban
A May Mobility megkezdte második vezető nélküli műveletét az egyesült államokbeli Ann Arborban. Az AV-műveletek Ann Arborban történő tesztelése egy lépés a márka autonóm szolgáltatásainak kiterjesztése felé az Egyesült Államokban és Japánban olyan partnerekkel, mint a Toyota, az NTT és a Lyft.
Az Ann Arbor-i vezető nélküli tesztek új kihívásokat jelentenek, beleértve a forgalom összetettségét, az időjárási mintákat és a gyalogosok sűrűségét. Jelenleg az Ann Arbor utcák körülbelül 5 km2 -es területén és környékén működik. A May Mobility az Ann Arbor-i Technológiai Napon 30 perces autonóm járműutakkal is bemutatta vezetőképességét a közutakon.
„A második városban egy éven belül megkezdett sofőr nélküli műveletek megmutatják technológiánk méretezhetőségét, miközben kibővítjük képességeinket a kihívásokkal teli időjárás, nagyobb sebesség és sűrű forgalom mellett” – mondta Edwin Olson, a May Mobility vezérigazgatója és társalapítója.
A May Mobility járművei a vállalat szabadalmaztatott Multi-Policy Decision Making (MPDM) technológiájával vannak felszerelve, amely in-situ mesterséges intelligencia segítségével valós időben értelmezi az adatokat. Ez elősegíti a folyamatos tanulást és az új és kiszámíthatatlan vezetési körülményekhez való alkalmazkodást. Ezért az MPDM úgy oldja meg az iparág legnagyobb kihívását, hogy alkalmazkodik a váratlan körülményekhez, lehetővé téve a vállalat számára, hogy gyorsan alkalmazkodjon az új környezetekhez. A May továbbfejleszti az egyre összetettebb működési tervezési tartomány (ODD) kezelésére szolgáló technológiát.
A May Mobility legújabb driver-out műveletei egyben bemutatják a vállalat autonómia hardverének és UX frissítéseinek legújabb generációját is. Mostantól az utasok rálátást kapnak a jármű észlelésére és döntéshozatali képességére, miközben az navigál. A járműveket a kisegítő lehetőségeket szem előtt tartva továbbfejlesztették, beleértve az automatikus hangüzeneteket és a Braille-írást is tartalmazó fizikai billentyűzetet.
Mivel nincs biztonsági kezelő a volán mögött, a May Mobility robusztus tele-asszisztens platformot vezetett be a jármű viselkedésének következetes nyomon követésére és szükség esetén a járműnek való segítségnyújtásra. Ennek eredményeként az utasok, akiknek kérdésük van, vagy aggódnak, egyetlen gombnyomással kapcsolatba léphetnek az ügyfélszolgálattal.
A May Mobility azt mondta, hogy sikeresen demonstrálta az AD technológiát több kereskedelmi, köztük 10 aktív telepítésen keresztül, amelyek száma ez év végére 13-ra emelkedik. A vállalat először az arizonai Sun Cityben indította el a vezető nélküli tevékenységet, és nemrégiben bejelentette, hogy partnerséget köt a Lyfttel.