A Tesla elektromos autóinak új funkciója egyszerűbbé teszi a szervizelést
A Tesla újítása az általuk Smart Alert-nek nevezett rendszer, melynek segítségével az autó „virtuálisan karbantartja magát”. A szervizelések sokkal egyszerűbbé válnak azzal, hogy lerövidül a várakozási idő, és nem kell váratlan javításokat végezni. A rendszer nem csak diagnosztizálja a problémát, hanem automatikusan meg is rendeli az alkatrészeket a connected technológia segítségével és figyelmezteti a vezetőt, hogy menjen el a szervizbe megjavíttatni az autót.
A hirdetés szerint az esetek 90%-ban távolról meghatározzák a problémát és azt is, hogy mi szükséges a javításához. A Smart Alert rendszer érzékeli, hogy mire van szükség, és vagy végigvezet a javításhoz szükséges egyszerű lépéseken vagy összekapcsolja a vezetőt a szervizelő csapattal.
Az újítás hasznosnak tűnik, nem a Tesla az egyetlen gyártó, amelyik a szervizelési szolgáltatásokon igyekszik javítani, számos autógyártó igyekszik kihasználni a connected technológiában rejlő lehetőségeket.
Forrás: Nzherald
https://www.nzherald.co.nz/business/news/article.cfm?c_id=3&objectid=12229259