A TuSimple az Nvidia technológiáját használja intelligens járművek építéséhez
Az Nvidia kedden közölte, hogy a TuSimple autonóm teherszállítással foglalkozó vállalat az Nvidia Drive Orin chipes rendszert (SoC) használja 4. szintű autonóm teherszállítási alkalmazásai fejlesztésére. A TuSimple egyike azoknak a partnereknek, amelyek jelenleg az Nvidia technológiáját használják intelligens járművek építésére, mondta az Nvidia.
A múlt hónapban Arizonában a TuSimple befejezte az első teljesen autonóm teherautó nyitott közutakon megtett útját emberi beavatkozás nélkül és anélkül, hogy ember tartózkodott volna a járműben. Ennek a mérföldkőnek az elérése kritikus első lépés a TuSimple autonóm teherszállítási hálózat (AFN) műveleteinek bővítésében.
A vállalat most azt állítja, hogy az Orin SoC-ok előmozdítják az AFN fejlesztését. Az SoC segítségével a cég egy skálázható autonóm tartományvezérlőt (ADC) fejleszt, amelyet kifejezetten a 4. szintű autonóm teherszállítási alkalmazásaikhoz terveztek. Az ADC lényegében egy autonóm teherautó központi számítási egysége. Több száz TOPS-t (másodpercenkénti trillió művelet) dolgoz fel, beleértve a kritikus észlelési, tervezési és működtetési funkciókat.
Eközben az Nvidia számos olyan autóipari partnert is megnevezett, amelyek gyártásra kész terveket gyártanak a Drive Hyperion 8 platformmal, amely egy referencia architektúra és szenzorkészlet az önvezető rendszerek számára. Az Nvidia Drive partnerei közé tartozik a Desay, a Flex, a Quanta, a Valeo és a ZF.
A Drive Hyperion 8 platform 12 legmodernebb térhatású kamerát, 12 ultrahangot, kilenc radart, három belső érzékelő kamerát és egy előlapi lidart tartalmaz. Az Nvidia új partnerei hozzájárulnak ahhoz, hogy a platformon már idén megkezdődjön a gyártás.
A vállalat számos új energia jármű (NEV) gyártót is kiemelt, amelyek a Hyperion platformot alkalmazzák, köztük a Polestar, az IM Motors, a Li Auto, a NIO, az R Auto és az Xpeng.
Forrás: ZDNet