A vállalatok felelőssége az elektromos járművekre váltásban: nincs középút
Az éghajlatváltozással foglalkozó kormányközi jelentés (IPCC) világosan és egyszerűen megállapítja: az éghajlatváltozás pusztítást okoz a világunkon, ha nem sikerül csökkenteni a károsanyag-kibocsátást, és gyorsan átállni az alacsony szén-dioxid-kibocsátású gazdaságra a következő évtizedben. Világos, hogy a szükséges üvegházhatást okozó gázok (GHG) kibocsátásának csökkentése érdekében át kell alakítanunk a szállítási modellt. 2016-ban a közlekedési szektor az üvegházhatást okozó gázok legnagyobb kibocsátójává vált az Egyesült Államokban, meghaladva a villamosenergia-ágazatot. Ugyanakkor a szövetségi kormány megpróbálja gyengíteni a CAFE-szabványokat, a közlekedéssel kapcsolatos éghajlati céljaikat.
- Mindenkinek szerepet kell vállalni a szénlábnyomunk csökkentésében – az elektromos járművekre történő áttérés, vagy a tömegközlekedés, a kerékpározás vagy a tömegközlekedés gyakoribbá tétele által.
- A jelenleg használt gépjárművek több mint fele vállalatok tulajdonában van, ők működtetik vagy egyéb módon kezelik őket. Ez azt jelenti, hogy a vállalatok kezében hatalmas lehetőség és felelősség van a közlekedés és a tiszta levegő jövőjét illetően.
- A tiszta közlekedés már régóta a Ceres egyik fő fókusza,Arra törekednek, hogy megakadályozzák az üzemanyag-takarékossági normák megszüntetését különböző befektetőkkel és vállalatokkal, és támogatják azokat a szövetségi és állami politikákat, amelyek felgyorsítják a tiszta járművekre való áttérést. Több mint 130 vállalattal, hogy ösztönözze az elektromos járművek beszerzését és támogató töltési infrastruktúráját.
- A kutatások azt mutatják, hogy az elektromos járművek megtakarítást eredményeznek a cégeknek az üzemanyag és a karbantartás terén, támogatják a munkavállalók felvételét és megtartását, és javítják járművezetőik biztonságát. Mindezek mellett segítenek a vállalatoknak fenntarthatósági céljaik elérésében, javítani a megítélésüket és csökkentik a környezetszennyezést.
Forrás: Forbes