A Wayve tesztelési programmal és új irodával bővül az Egyesült Államokban
A Wayve megkezdte működését az Egyesült Államokban: új irodát nyitott a Szilícium-völgyben, és elindult a vezetéstámogató rendszerének tesztelési programja San Franciscóban és a Bay Area-ban. Ez a Wayve első közúti próbája az Egyesült Királyságon kívül.
Az amerikai tesztek középpontjában az ADAS (vezetéstámogató rendszer) áll, amely továbbfejlesztett funkciókkal támogatja a vezetőket a városi és országúti vezetés biztonságának és kényelmének javítása érdekében. A tesztelés kibővíti a Wayve AI Driver termékének földrajzi hatókörét, hogy lehetővé tegye a működést különböző körülmények között több országban.
A tesztelés támogatására a vállalat irodát nyitott Sunnyvale-ben, ahol a Wayve’s Szilícium-völgy csapata a szoftverfejlesztésre, a hardverintegrációra és a telepítési műveletekre összpontosít az Egyesült Államokban.
Alex Kendall, a Wayve társalapítója és vezérigazgatója így nyilatkozott: „Izgatottan várjuk, hogy ezt a technológiát az Egyesült Államokba is behozhassuk. San Francisco egyedülálló vezetési körülményei olyan gazdag adatforrást nyújtanak, amely kulcsfontosságú lesz az autóipari vásárlók globális mesterséges intelligencia-platformjának továbbfejlesztésében.”
Kaity Fischer, a Wayve kereskedelmi és üzemeltetési alelnöke elmondta: „Egyesült államokbeli tesztelési programunk kaliforniai elindítása elmélyíti együttműködésünket olyan kulcsfontosságú partnerekkel, mint a Microsoft, az Nvidia és az Uber. A felhőalapú számítástechnika és a mobilitási szolgáltatások terén nyújtott támogatásuk felgyorsítja egy olyan globális ökoszisztéma létrejöttét, amely AI-vezetési technológiánkat eljuttatja autóipari partnereinkhez.”
A Wayve mesterséges intelligencia szoftvert fejleszt, amely lehetővé teszi az autógyártók számára, hogy a vezetőtámogató és automatizálási funkciók teljes skáláját kínálják. Az iparág biztonsági és skálázhatósági kihívásainak megválaszolására tervezett Wayve AV2.0 megközelítése a szabályalapú rendszereket és a geofenced útvonalakat egy olyan végponttól végpontig terjedő mesterséges intelligencia-rendszerrel váltja fel, amely az adatokból tanul, és bárhová el tud vezetni bármilyen járművet. Ezenkívül több mint 1,3 milliárd dollárral támogatják olyan befektetők, mint a Softbank, az Nvidia, a Microsoft, az Uber és az Eclipse Ventures.