A ZF Xylon adatgyűjtő rendszert választ az ADAS teszteléséhez és érvényesítéséhez
A ZF a LogiRecorder autóipari videologgert választotta a Xylontól a következő generációs előre néző Smart Camera 6 (EyeQ6L) tesztelésére és validálására. Az adatgyűjtőt a ZF az autonóm járműfunkciók fejlesztése során fogja használni.
A LogiRecorder számos üzemmódot támogat az adatnaplózásban és a különböző városi és országúti forgatókönyvek fejlett szimulációiban, amelyek szükségesek ahhoz, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a kamera megfelel-e az autóipari és vásárlói követelményeknek.
A rugalmas és moduláris felépítésű LogiRecorder lehetővé teszi az összes ZF intelligens kamera és radar interfész közvetlen adatnaplózását, beleértve az autóipari LVDS-videót, CAN- és Ethernet-adatokat, külső átalakító eszközök nélkül. Ezen túlmenően a hibakeresési adatok Ethernet kommunikációs kapcsolaton és a TAPI protokollon keresztüli feldolgozásának képessége lehetővé teszi, hogy maga az adatnaplózás során figyelmeztesse a meghajtót a kamera nem megfelelő működésére. A naplózott TAPI és a belső kameraadatok lehetővé teszik a ZF és a Mobileye mérnökei számára, hogy szükség esetén további rendszerfejlesztéseket hajtsanak végre.
A LogiRecorder képes visszajátszani az összes rögzített videót és hálózati adatot. Lehetővé teszi a ZF mérnökei számára, hogy különféle hardver-in-the-loop (HIL) szimulációs forgatókönyveket hajtsanak végre a laboratóriumi beállítások kényelmében, és felvételeket adjanak hozzá a ZF intelligens kamera képfeldolgozó processzorához.
A szintetikusan generált adatokkal készült HIL-szimulációk jobb irányíthatóságot és gazdaságosabb tesztelést tesznek lehetővé, ami kevesebb ténylegesen megtett mérföldet jelent. A LogiRecorder lehetővé teszi a ZF szimulációs és tesztcsoportok számára, hogy intelligens kamerájukat szintetikus adatokkal stimulálják. A szintetikus szimulációk szabadságot adnak a fejlesztőknek, hogy teszteljék a szélsőséges forgalmi helyzeteket, amíg a vezérlési algoritmusokat teljesen ki nem dolgozzák.
„A Xylon megoldását választottuk, mert az már számos globális ZF projektben bizonyított a korábbi Smart Camera 4.8 kameramodell alapján” – mondta Dr. Andreas Teuner, a ZF ADAS mérnöki részlegének alelnöke.