Az Ansible Motion és az MdynamiX együttműködik a távoli járműfejlesztés fejlesztése érdekében
Az Ansible Motion és az MdynamiX partnerséget kötött a kormányzás, a fékezés és a fejlett vezetőtámogató rendszerek (ADAS) fejlesztésének fokozása érdekében. Azt remélik, hogy a valódi, telepíthető hardver és szoftver virtuális értékelési képességekkel való kombinálása lehetővé teszi a mérnökök számára, hogy megtapasztalják és értékeljék a járműrendszereket a fejlesztési folyamat elején és a fejlesztés folyamán gyakran.
Az Ansible Motion már most is folyamatos keresletet tapasztal vezetési szimulátorai iránt az eredeti gyártók és a Tier 1 beszállítók részéről Kínában, Koreában, az Egyesült Államokban és Európában. A DIL-szimulátorok sokoldalúságának és képességeinek köszönhetően a mérnökök új módszereket találnak a jármű jellemzőinek finomítására és érvényesítésére a fejlesztési fázis sokkal korábbi fázisában.
Ez az együttműködés a valódi kormány- és fékrendszerek kalibrálásának szükségességét célozza fizikai járművekhez való hozzáférés nélkül. „A prototípus járművek gyakran túl későn érkeznek meg a fejlesztési program során, vagy olyan korlátozó ütemezési megszorításokkal, amelyek korlátozzák a márkaidentitás kialakításához elengedhetetlen tulajdonságok finomhangolására rendelkezésre álló időt” – mondta Dan Clark, az Ansible Motion ügyvezető igazgatója.
Az MdynamiX kormányzási és nedves úton való fékezési megoldásai olyan HIL-képességeket kínálnak, amelyek integrálhatók az Ansible Motion DIL-szimulátoraiba. Az ebből származó reális visszajelzések szimulációs környezetet biztosítanak a mérnökök számára. Ezenkívül segít az elektromos szervokormány (EPS) és az elektronikus menetstabilizáló (ESP) rendszerek előzetes kalibrálásában és megvalósításában.
Az MdynamiX vezérigazgatója, Bernhard Schick professzor hozzátette: „A végpontokig terjedő MIL/SIL/HIL megoldásainkkal a világ legjobb kormányzási érzését hozzuk létre, új szintre emelve az Ansible Motion vezetési szimulátorait. Különösen akkor, ha a klasszikus MIL/SIL/HIL szimuláció eléri a határait, és a tesztpilóta szubjektív benyomása és hangolási kompetenciája a következő lépés, a valós alkatrészeket tartalmazó vezetési szimulátor jelentős előnyt jelent. Az eredmény korábbi, jobb döntések és gyorsabb fejlődés.”