Az IBM vezérigazgatója szerint az autómárkák veszítenek fontosságukból

Ahogy az autonóm járművek és az autómegosztó rendszerek egyre népszerűbbek lesznek, az újfajta vezetői élmény háttérbe szorítja majd az autógyártó márkákat az IBM vezérigazgatója szerint. A Frankfurti Motor Show-n a CNBC által készített interjú során Ginni Rometty elmondta, hogy a fogyasztók egyre inkább a digitális élményeket keresik, például azt, hogy az autó képes legyen kapcsolódni más okos eszközökhöz. A lényeg, hogy az élmény fontosabb számukra, mint akár maga az autó vagy a márkája és, amit az közvetít.

Rometty rámutatott egy új IBM felmérésre, amely szerint a fogyasztók 48% -a szerint a jármű márkája nem számít nekik, az autonóm autók és az útmegosztó platformok növekedése közepette a következő évtizedben. A felmérés azt is megállapította, hogy 1500 autóipari vezető közül csak 18% -uk működik „digitális adatplatformon”.

Az autógyártók nagy összegeket fektetnek be az olyan új technológiákba, mint az autonóm és elektromos autók. Nicolas Peter, a BMW pénzügyi vezérigazgatója, elmondta a CNBC-nek, hogy ezek a beruházások olyan „kiegészítő költségeket” eredményeznek, amelyek kihívást jelentenek a szélesebb autóipar számára.

Adatelemző és felhő-szolgáltatóként az IBM nagy szerepet játszik az úgynevezett digitális átalakulásban. Az IBM részesedése megközelítőleg 28% -kal nőtt az előző évhez képest.

Forrás: CNBC

https://www.cnbc.com/2019/09/11/ibms-ginni-rometty-says-automobile-brands-are-becoming-less-important.html

Lépjen kapcsolatba velünk

Budapest, Than Károly u. 3, 1119
(1) 371 5936