A Rohde & Schwarz és az IMST szabadalmaztatott digitális ikerantenna megoldást mutatott be

A Rohde & Schwarz az IMST-vel együttműködve kifejlesztett egy digitális ikerantenna megoldást, amely a mérések és szimulációk kombinálásával költség- és időcsökkentést kínál az antenna beszállítók és gyártók számára.

A folyamat három lépésre oszlik. Az első a fizikai antennák jellemzését foglalja magában Rohde & Schwarz tesztberendezéssel, beleértve egy visszhangmentes kamrát, egy R&S ZNA vektorhálózat-elemzőt és az R&S AMS32 szoftvert.

A második lépés a digitális iker létrehozására összpontosít a könnyen használható Near Field to Far Field Transformation Algorithm (FIAFTA) segítségével. Ezt követi egy virtuális forgatókönyv 3D EM szimulációja az IMST EM-Twin szoftverével.

A Rohde & Schwarz és az IMST antenna digitális ikermegoldása számos előnnyel jár. A mérések és szimulációk kombinálásával az antenna-ellenőrzés előretöltése révén jelentős költség- és időmegtakarításon túlmenően biztosítja a fizikai antennák pontos és következetes4 jellemzését visszhangmentes kamrák és vektorhálózat-analizátorok segítségével, az R&S AMS32 automatizálási szoftverrel együtt.

A járműgyártók számos kihívással szembesülnek, amikor antennákat építenek be járműveikbe vagy azok belsejébe. Az antenna szimulációk elvégzése bonyolult és időigényes, a szimulációs eredményeket fizikai mérésekkel kell igazolni. Ennek kiküszöböléséhez mérések és szimulációk kombinációjára van szükség, és ez a megoldás ezt a hiányt kívánja betömni.

Ezenkívül a megoldás jelentősen csökkenti a fejlesztési időt, mivel az EM-Twin szimulációs eredmények órákon belül elérhetők. Az antenna teljesítménye növelhető, ha figyelembe veszik a gyártási tűréshatárokat és a jármű karosszériájáról való visszaverődést. Eközben a szabadalmaztatott EM-Twin digitális antenna ikerforrás technológia kivételesen magas szintű modellezési pontosságot biztosít.

A megoldás azt is lehetővé teszi, hogy az antenna optimális helyét még a fizikai jármű rendelkezésre állása előtt megtalálják, elkerülve ezzel a költséges és időigényes fejlesztési ciklusokat.

A Rohde & Schwarz és az IMST kijelenti, hogy a szabadalmaztatott antenna digitális ikermegoldás felgyorsíthatja a tervezési ciklusokat és optimalizálhatja az antennák elhelyezkedését a járműveken, ezáltal javítva a lefedettséget és a teljesítményt, mielőtt a prototípusok és a vázak elérhetővé válnának.

Forrás: autonomousvehicleinternational.com

Lépjen kapcsolatba velünk

Budapest, Than Károly u. 3, 1119
(1) 371 5936