Kiderült, mit gondolnak a magyar 15-38 évesek a mesterséges intelligenciáról

A Honor a Kantar Millward Brown-nal közösen hat európai országban vizsgálta a Huawei almárkája számára elsődleges célcsoportot jelentő Y és Z generáció okostelefonokkal kapcsolatos szokásait és a mesterséges intelligenciával (MI) kapcsolatos preferenciáit. A felmérést 2018 második felében 1800 fő 15 és 38 év közötti okostelefon-használó körében végezték el Magyarországon, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában, Görögországban és Finnországban.

A mesterséges intelligencia által támogatott kamera után az arcfelismerés és a személyi asszisztens a legnépszerűbb MI-funkciók, az önvezető autók pedig a magyarokból váltották ki a legnagyobb lelkesedést. Nemcsak a nemzetek, hanem a nemek is eltérően viszonyulnak az MI-sofőrökhöz: a férfiak jobban bíznak benne, a nők pedig kevésbé. Azt pedig egyik megkérdezett országban sem túlzottan szeretnék a megkérdezettek, hogy a közösségi médiába személyes preferenciájukat ismerő intelligens algoritmusok generáljanak tartalmat.

Forrás: HVG

https://hvg.hu/tudomany/20181128_huawei_honor_mesterseges_intelligencia_fogadtatasa

Lépjen kapcsolatba velünk

Budapest, Than Károly u. 3, 1119
(1) 371 5936